Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, przygotowaliśmy dla naszych Klientów specjalny system bezpośredniej pomocy w nagłych przypadkach.Dzięki szybkiej i profesjonalnej obsłudze naszych serwisantów, jesteśmy w stanie w ciągu kilku minut:
* usunąć usterkę
* dostosować parametry pracy urządzenia do potrzeb lekarza
* udzielić niezbędnych informacji
Jako jedyni zapewniamy Państwu najlepszy serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, a także pomoc z zakresu sprzętu stomatologicznego oraz materiałów stomatologicznych.
Informujemy o uruchomieniu autoryzowanego serwisu unitów:
* Stern Weber
* Anthos
* Castellini
Szybka i profesjonalna pomoc zdalna
* W kilka sekund diagnozujemy usterkę
* W kolejnych krokach usuwamy jej przyczynę (wysyłając serwisanta lub uruchamiając usługę zdalnej pomocy)
W celu zgłoszenia problemu, prosimy wybrać odpowiedniego konsultanta oraz skontaktować się z nim poprzez:
* Telefon
* Formularz kontaktowy (po naciśnięciu na „Zgłoś usterkę”)
Nasi klienci otrzymują pełen serwis gwarancyjny
w całym kraju
——————————————————————————————————————————————————————————–
*
*